Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
za pośrednictwem strony internetowej www.sebone.com.pl
Niniejszy dokument, zwany dalej Regulaminem lub Regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną, określa zasady oraz warunki, na jakich są świadczone usługi za pośrednictwem strony internetowej dostępnej pod adresem www.sebone.com.pl (dalej: „Strona internetowa” lub „Portal”).
Administratorem Strony internetowej, a jednocześnie usługodawcą w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), jest Sebone Official Kamchatnyy Sp.k. z siedzibą przy ul. Migdałowej 3, 55-095 Domaszczyn, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia–Fabryczna we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000736957, NIP: 8961579287, REGON: 380551719 (dalej jako: „Spółka” lub „Sebone”).
Sprzedawcą jest Sebone Stanislav Sharkhatunian, NIP 8952056845, ul. Jedności Narodowej 102, 50-301 Wrocław.
Dokument ten stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o jakim mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Definiuje w szczególności, ale nie wyłącznie, następujące zagadnienia:
- rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną;
- warunki korzystania z usług, w tym wymagania techniczne;
- zakaz przekazywania treści bezprawnych;
- zasady zawierania i rozwiązywania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną;
- tryb postępowania reklamacyjnego.
I. Definicje
II. Przepisy prawa
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy:
Kodeksu cywilnego (ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.),
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
ustawy o ochronie danych osobowych (RODO),
ustawy o prawach konsumenta (ustawa z dnia 30 maja 2014 r.).
III. Status Użytkownika i zawarcie umowy
Użytkownik Portalu to każda osoba korzystająca z Serwisu, która zaakceptowała Regulamin.
Z chwilą rozpoczęcia korzystania z Portalu i akceptacji Regulaminu, Użytkownik zawiera umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną ze Spółką.
Umowa jest zawierana na czas nieokreślony i nie wymaga zakładania konta.
Użytkownik przystępuje do umowy nieodpłatnie, a Spółka zobowiązuje się świadczyć usługi zgodnie z Regulaminem.
IV. Rozwiązanie umowy
Użytkownik może wypowiedzieć umowę w dowolnym momencie — np. poprzez zaprzestanie korzystania z Portalu.
Spółka może rozwiązać umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku naruszeń ze strony Użytkownika.
V. Odpłatność
Korzystanie z Portalu jest bezpłatne. Natomiast zawarcie jakiejkolwiek odrębnej umowy (np. sprzedażowej) może wiązać się z opłatą i odbywać się na innych niż Regulamin warunkach — informacja o tym zawsze przekazywana jest przed zawarciem takiej umowy.
VI. Obowiązki Użytkownika
Użytkownik korzysta z Portalu zgodnie z jego przeznaczeniem, np. w celach informacyjnych.
Zabronione jest wprowadzanie zmian w kodzie lub funkcjonowaniu Portalu nieautoryzowanych przez Spółkę.
Niedopuszczalne jest zamieszczanie treści bezprawnych, obraźliwych lub naruszających dobra osobiste.
Naruszenie obowiązków może skutkować natychmiastowym rozwiązaniem umowy przez Spółkę.
VII. Usługi świadczone przez Portal
Portal umożliwia zapoznanie się ze szczegółami oferty Sebone — produktów i usług, a także lokalizacją salonów.
Wygląd i funkcjonalność Portalu mogą być zmieniane przez Spółkę w celu poprawy jakości usług.
Nowe funkcjonalności mogą być dodawane bez konieczności zmian Regulaminu, jeśli nie nakładają nowych obowiązków na Użytkownika.
Spółka nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w działaniu Portalu.
VIII. Wymagania techniczne
Aby korzystać prawidłowo z Portalu, Użytkownik powinien:
mieć dostęp do internetu,
używać przeglądarki takiej jak: Chrome, Firefox, Opera, Edge (aktualna wersja),
zezwolić na technologie takie jak JavaScript, cookies, SSL, PHP, HTML, w zależności od potrzeb Portalu.
IX. Reklamacje
Użytkownik może zgłaszać problemy z funkcjonowaniem Portalu (opóźnienia, błędy, przerwy) na adres e-mail: sebone.official@sebone.com.pl lub poprzez formularz w Portalu (jeśli dostępny).
Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe oraz opis problemu.
Spółka informuje o wyniku rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni. W razie opóźnienia – poinformuje o przyczynach i przewidywanym terminie rozpatrzenia.
X. Prawo do odstąpienia od umowy i rozwiązywanie sporów
Użytkownik może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jej zawarcia.
Prawo nie przysługuje, jeśli usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą Użytkownika.
Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć e‑mailem, za pośrednictwem Portalu lub tradycyjnie – na adres Spółki.
Wzór formularza odstąpienia może być załączony do Regulaminu lub udostępniony w Portalu.
W razie sporu – Użytkownik może skorzystać z mediacji lub platformy ODR (ec.europa.eu/consumers/odr).
XI. Dane osobowe i pliki cookies
Spółka może przetwarzać dane osobowe Użytkownika zgodnie z Polityką prywatności udostępnioną bezpłatnie w Portalu.
Portal może wykorzystywać pliki cookies w celu poprawy jakości usług. Szczegóły zawarte są w Polityce cookies dostępnej w Portalu.
XII. Postanowienia końcowe
Regulamin może być zmieniany, ale wiążąca wersja to ta zaakceptowana przez Użytkownika.
Językiem komunikacji ze Spółką jest język polski.
Prawo właściwe dla stosunków prawnych to prawo polskie.
Spory rozstrzygane są przez sąd właściwy dla siedziby Spółki lub miejsca wykonania umowy.
Materiały umieszczone w Portalu chronione są prawem autorskim (Dz. U. z 1994 r.). Powielanie lub rozpowszechnianie wymaga pisemnej zgody Spółki.
W sprawach nieuregulowanych – obowiązują przepisy prawa polskiego.
Załącznik nr 1 do Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną
Wzór formularza odstąpienia od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną
[Miejscowość, data]
Adresat:
Sebone Official Kamchatnyy Sp.k.
ul. Migdałowa 3,
55-095 Domaszczyn
e-mail: sebone.official@sebone.com.pl
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
Ja, niżej podpisany/a, niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartej dnia:
Data zawarcia umowy: ………………………………………..
Dane konsumenta (Użytkownika):
Imię i nazwisko: ……………………………………………………………
Adres e-mail: …………………………………………………………………
Adres korespondencyjny (opcjonalnie): ………………………………..
Podpis konsumenta:
(w przypadku wersji papierowej) ………………………………………………………
Uwagi:
Formularz można przesłać e-mailem lub tradycyjną pocztą na wskazany wyżej adres.
Odstąpienie od umowy musi nastąpić w terminie 14 dni od jej zawarcia.